14 de febr. 2011

FRONTALADA 12/02/2011

Una per les terres del Pirineu de Lleida!!!
Aquestes fotos son la preparació de la cursa de copa del mon de Telemark, que es va fer aquet cap de setmana passat, concretament a l'estacio de Espot Gran Pallars, la veritat tant jo mateix German com el meu company Joan Roger vam quedar molt sorpresos de la "eficacia" de tot el personal d' Espot,...... a l'hora de la preparacio de la copa de mon (FIS), de fet el meu company Joan ja m'ha habia comentat el tema, ja que ell mateix fa molt de temps que fa el cronometratge de les curses que s'organitzan a Espot.
El dissabte a la tarda el meu amic Joan en comenta: que ell te "molta feina" per preparar la cursa del dia seguent (feina que nomes pot fer una persona), i en diu per que no vaig a "corre" una mica , amb un recorregut que es va explicar un amic de Escalo, i aixins ho faig i es el track que teniu a sota de les fotos, realment si algun dia teniu la oportunitat d'estar per aquesta zona no dubteu a fer aquet cami que va desde Escalo a Espot.
Nota: recomanar l'hotel de Castellarnau de Escalo , ja que vam estar molt be atesos per tot el personal, pero principalment per els que ho regentan en Josep Maria i la Natalia i es seus gelats "bonissimsss". www.hotelcastellarnau.com





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada