8 d’abr. 2011

CAMPRODON - COLL D'ARES - VILALLONGA DE TER 08/04/2011

Ha estat un dia molt bo!!! Hem anat de Camprodon a Coll d'Ares en German, jo mateix i un convidat molt especial que ens agradaria fitxar si es deixa en Marc Solà, vaja en "Poma" per què ens entenguem.

Ha estat molt entretingut, d'entrada en "Poma" s'ha presentat amb una il.luminació que deixa enrera el concepte que en tenia fins ara, només us haig de dir que tinc els meus dubtes que sigui legal, JA JA JA!!! Hem sortit a un ritme tranquil apretant al arribar a Molló, m'ha sorprès en German cada dia va millor. Una mica més enllà he vist que anava punxat, i no pas de poca estona, ja que sortint de Camprodon ja m'ha semblat que anava una mica fluix de vent. Reparació a l'estil F1 i amunt! Al arribar a Coll d'Ares sessió fotogràfica i caloreta. En German ha hagut de deixar-nos aquí per motius familiars.

En Poma i jo em arribat una mica més avall de Coll d'Ares per pendre unes magnífiques vistes del Canigó. Per acabar a l'alçada d'Espinavell em trobat la noticia de la jornada, amb una temperatura que superava els 12 ºC ens hem trobat un camió escampant sal. Em sembla que sobren els comentaris. Quina manera de malvaratar recursos públics. La noticia ha arribat al Ripollès.info. finalment he acabat acompanyant en Poma a Vilallonga de Ter per tancar el dia.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada