2 de maig 2011

FI DE TEMPORADA SKI DE MUNTANYA A VALLTER 2000 (30-4-2011)

Aquestl Dissabte passat en Joan Pairo, Ricard Riera, Cescu Vila i jo mateixvàrem fer la que és possiblament l'última sortida d'esquí de muntanya d'aquesta temporada.

Vam marxar de Camprodon ven aviat al voltant de les 7.30 hores del matí, cal anar ben aviat per que aquestes alçades de l'any la neu es fon rapidament.

Una vegada vam arribar a Vallter, al pàrquing, vam seguir la linea del remontador de Barquins, ja que es l'únic lloc on encara hi quedava neu, vam continuar direccio Bastiments per una canal intermitja, la que surt al pluviometre de la pala de Bastiments, per acabr al cim i continuar carena enllà direcccio Basibers fins trobarnos la pala que va a parar al llac del mateix nom. vam fer una baixada antològica amb una qualitat de neu molt bona.

Després d'arribar a l'alçada del llac, seguint direcció, com si anessim a la barraca dels alemanys, vam esmorzar i agafar energia per remontar un altre cop fins a Bastiments, per baixar per la pala central, amb una qualitat de la neu, aquest cop, dolenta i a sobre en mig de la boira.

Vam arribar de nou al pàrquing de Vallter, després de caminar uns 300 metres degut a la manca de neu, el desnivell acumulat aproximat de pujada va ser de 1.200 m i una durada d'unes 3:50 hores, la nota humoristica la dona com no en "Petxu" amb una frase de les seves: "en Ricard Riera es el nostre idol, en.....!, la censura no en deixa continuar quan ens veiem per Camprodon m'ho pregunteu i depent de qui sigueu us hu diré o no....

Apa adeu i fins un altre frontalada.