10 de maig 2011

CAMPRODON - COLL DE CARRERA - BEGET - CAMPRODON 09/05/2011

Magnífic dia el d'ahir, sortida molt maca i trenca-cames per l'Alta Garrotxa acompanyat amb un bon amic, en Marc Solà (Poma), Tot va anar molt bé varem iniciar el recorregut tranquil.lament cap a la Vall del Bac gaudint de la carretera estreta i sinuosa, com m'agradaria veure un rally aquí amb els canvis de rasant que hi ha..., tot seguit varem fer una pujada esportiva fins el coll d'Oix per encarrilar tot seguit la carretera amb fortes pendents fins el Coll de Pera, en Poma com sempre no va parar de xerrar. 




A pocs km de casa ja quan arribavem a Camprodon un "malalt mental" va intentar fer sortir en Poma de la carretera amb el cotxe de forma premeditada i així  ho expresava al seu Facebook:


Estic esverat i amb l'adrenalina a dalt de tot!!! com pot haver-hi gent tant malalta al món...?? encara no m'ho crec!! semba tret d'una pelicula.... Estava baixant un port amb bici i un boig m'ha adelantat just entrant a una curva i m'ha fet frenar, lògic si tens en compte que el pas per curva amb bici es molt més alt, l’incult aquest no ho sabia... normal. I jo, l'hi he aixecat la mà en signe de protesta... normal. Fins aqui “be”, al curt se l’hi ha girat i ha fotut un frenasso... que l'he hagut d'adelantar per no menjar-el!! Quant m'ha tornat a adelantar, cardan't me crits i amb el claxon apretat, li he cardat un gargall a per la finestra, ( ja li està be aquest desgraciat ), llavors pla s'ha emvalentonat el capullo, ha començat a fotre esses i frenassos amb el braç fora la finestra per tot l'ample de la carretera i jo darrera cridan't l'hi les mil... fins que al pavo se li ha para't el cap i m'ha esperat que em poses al seu costat, ens hem escalfat fort verbalment (el tiu tenia un accent aleman que ti cagues...) i de cop el molt cabro em volia fotre un cop de puny, no m'ha pas enganxa't pero quant li he volgut fotre jo... el nazi dels pebrots m'ha intentat atropellar!!! de poc no em carda al barranc i ell tot darrera!! Sort que he frenat a temps!! I tot aixó, pel carril esquerre i trankilament a 40km/h.... suposo que s'ha donat compte que se l'hi escapava de les mans la cosa i ha marxat gas a fondu!! Es molt fàcil encarar-se a una bicicleta amb un cotxe!! Us juro que em bull la sang!! Jo em concidero una persona tranquila i que no busco problemes...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada