17 de maig 2011

SORTIDA BTT -MUNAS- "TERRETORI UEHARA" (14-5-2011)

Magnífica sortida en btt la que varem fer aquest dissabte passat, 50 km de btt "pur" pel territori "Uhara"....(Monars) uns 1200 m de desnivell positiu i una durada de la sortida segons el nivell aproximadament de 5 hores.

La ruta va començar a Camprodon direcció Rocabruna i despres de passar pel poble a uns 3 km s'agafa una pista ample de pujada direccio les Basses de Monars (9 km), quan arribes a aquest punt cal seguir les marques pintades d'un PR per despres baixar per unes trialeres magnifiques fins el poble "hipi" de Monars, el video esta filmat als plan de Monars on en varen dir que s'hi feia un aplec. Cal anar amb compte per que hi han unes singleres prou importants. Millor que la roda de devant de la bici no patini. La ruta continua baixant per unes trialeres fins arribar a una pista mes ample direccio Beget. Passarem per la casa de Turisme Rural: Mas Sunyer, quan s'arriba al poble hi ha dues opcions, una pujar per la carretera fins a Camprodon o anar pel "Bac Sacot" direccio Font Rubi i d'aqui a Camprodon.

Aquesat vegada erem un bon grup (9 components) un d'ells en Gerard Miro el mateix dia cumplia 40 anys. Quin millor regal per cel.labrar el seu 40 aniversari: amics, sortida amb btt, rialles, un dia que l'hi quedara gravat a la retina i per si tinguis un lapsus quedarà gravat a la nostre pàgina de fredfrontal. La resta de components: Joan Pairo, Joan Uhera, Esteve Costa (Coten), Ricard Riera, Josep Junca, David Torrents, Juan de Llanars, Gerard Miro i jo mateix un servidor German Bueso.
A partir d'ara bondia i bona btt.