11 de març 2011

CAMPRODON - FONT RUBÍ 11/03/2011

Entrenament animat amb en Roger, en Gérman i Jo, li he canviat la idea d'en Roger d'anar a la Roca per dir-li que anessim a Font Rubí ja que així ens trobariem menys pujada, increiblement s'ha deixat enganyar sense "grunyir", he sortit amb bones sensacions tot i el petit mal de coll que tenia però a la que hem arribat al sector on les rampes augmenten el seu percentatge, les mucositats que em generava el coll no em permetien respirar correctament i he hagut d'aixecar una mica el peu, quedant-me lleugerament enderrerit vers els "dos cabres". Tot i això hem pujat força ràpid uns 25 minuts o lleugerament menys. De baixada, després de tenir algun problema amb el GPS i no grabar més d'un km de track, em agafat la variant que porta fins "Can Pascal" passant per la roureda. M'ha sorprès aquest matí la llum que ja teniem a les 6:30 H. Com a personatge del dia hem trobat en Joan Batllaure que a les 7:00 H ja voltava camí del "Masot".

Per cert hem descobert qui és l'home misteriós que ens varem trobar l'altre dia i que ens guanya per golejada, és en Ricard, l'home de l'Imma Rigat!!!! Ricard et volem fitxar, al teu costat només som uns aprenents.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada