19 d’abr. 2011

CAMPRODON - COLL D'ARES X 2 - LA PRESTE 18/04/2011

Ahir va ser un dia dur, d'aquells que et "foten"! Una mala alimentació i dosificació de l'esforç em van portar a un "tortell" que va superar el de Diumenge de Rams del dia anterior. La història va començar amb una ascenció a Coll d'Ares molt tranquil.la disfrutant de la primavera, al arribar a d'alt tenia l'intenció d'anar a Prats però el fet que de tenir algun problema mecànic i al haver-me deixat els recanvis em van fer tornar a Camprodon, abans d'arribar al trencant de Fabert em vaig trobar en Joan Compte i en Roger Reguant que pujaven, de seguida em vaig animar a anar amb ells i les històries des "Burgues" em van animar a continuar amb ells fins La Preste, vaig trigar molt a menjar res i passant Prats de Molló a la tornada ja vaig començar a notar que quelcom em fallava, va ser una ascenció èpica fins a Coll d'Ares amb ganes de fotre la bici per un barranc, però la calma i la lentintud em van portar fins a d'alt. Haig d'agraïr la paciència que van tenir els meus companys. Al final una Coca Cola convidat per ells dos em va revifar a Molló.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada